Νέα επιστολή ΠΑΣΕΣ στον υπουργό Εθνικής Άμυνας για την για την αδικία απέναντι στους ΑΣΣΥ και συγκεκριμένα τη βαθμολογική τους εξέλιξη
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
το ΠΑ.Σ.Ε.Σ. αφουγκράζεται καθημερινά την αγωνία των συναδέλφων εξ ΑΣΣΥ που εισήλθαν πριν το έτος 2010 και οι οποίοι βρέθηκαν με τον νόμο 3883/2010, έναν νόμο ακόμα και 15 έτη μετά την εισαγωγή τους στις ΕΔ, να υποβαθμίζει άρδην τη βαθμολογική τους εξέλιξη σε σημείο μάλιστα που ενώ εισήλθαν στις παραγωγικές σχολές μέσω της διαδικασίας των Πανελλήνιων Εξετάσεων να υπολείπονται εξελικτικά των αποφοίτων ΑΣΣΥ προγενέστερων ετών.
Μάλιστα, οι σειρές εισαγωγής έτους 1994 σύμφωνα με τον τότε ισχύοντα νόμο που εισήλθαν στο στράτευμα (ν. 2439/1996), έπρεπε ήδη να έχουν κριθεί και να προάγονται στους βαθμούς του ταγματάρχη και αντιστοίχων. Δυστυχώς, η ΜΗ συμπερίληψή τους στην τροπολογία που ψηφίστηκε πέρυσι στο νόμο 5018/2023 άρθρο 52 και αφορούσε το άρθρο 37 του νόμου 4494/2017 (Α΄ 165) έχει ως συνέπεια αν και εισήλθαν στις τάξεις των ΕΔ με ταυτόσημη εγκύκλιο εισαγωγής με τους ΑΣΣΥ έτους εισαγωγής 1993, να παραμένουν ακόμα και σήμερα στο βαθμό του λοχαγού και αντιστοίχων. Πρόκειται για σαφέστατη αδικία, όπως σας την έχουμε ήδη καταδείξει – αναλύσει με σχετικό έγγραφό μας και η οποία προφανώς έχει πέραν όλων των άλλων και ως συνέπεια την απώλεια χρημάτων τόσο σήμερα στο μισθό των εν λόγω συναδέλφων όσο και αργότερα στη σύνταξή τους.
Κύριε Υπουργέ,
επανειλημμένες φορές τα κόμματα της μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης έχουν θέσει το εν λόγω θέμα τόσο σε εσάς προσωπικά όσο και στον προκάτοχό σας, με Ερωτήσεις και Αναφορές τους στη Βουλή των Ελλήνων. Μάλιστα και κυβερνητικοί βουλευτές κατά τη συζήτηση του νόμου 5018/2023 εξέφρασαν δημόσια τη θέση ότι θα έπρεπε κατ΄ ελάχιστο να συμπεριλαμβάνονται στη μέριμνα του νόμου όσοι εισήλθαν τα έτη 1994-1995 (ίδιο νομικό καθεστώς με προγενέστερους) αν όχι οι ΑΣΣΥ μέχρι το 2010 που ψηφίστηκε ο ν. 3883/2010. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ήδη έχουν κατατεθεί και σχετικές τροπολογίες στη Βουλή, δεν έχετε, εφόσον ειλικρινώς ενδιαφέρεστε για το προσωπικό των ΕΔ (όντας ο πολιτικός τους προϊστάμενος), παρά να κάνετε ένα απλό «copy paste» και να προωθήσετε τη «λύση» άμεσα στη Βουλή για ψήφιση. Δηλαδή ούτε χρονοβόρες επιτελικές μελέτες χρειάζονται ούτε κάτι άλλο. Είναι όλα έτοιμα. Μόνο θέληση από μέρους σας χρειάζεται…
Παρακαλούνται τα κοινοβουλευτικά κόμματα, στα οποία κοινοποιείται το παρόν, όπως συνδράμουν δια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου στην ανάδειξη της αναγκαιότητας άμεσης αποκατάστασης της βαθμολογικής εξέλιξης των εξ ΑΣΣΥ προερχόμενων Αξκών.







