ΥΕΘΑ σε στρατιωτικό προσωπικό Υγείας: Οι ανεμβολίαστοι δεν θα πληρωθούν – Επείγον σήμα στις Μονάδες από το ΓΕΕΘΑ με τα νέα μέτρα
Το έγγραφο φέρνει στην δημοσιότητα η ΠΟΕΣ και σε αυτό αναφέρεται:
Δυνάμει του σχετικού και στο πλαίσια επιτακτικών λόγων προστασίας της δημόσιας υγείας καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού covid-19 στο στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό των ΕΔ (ιατρικό. παραϊατρικό, νοσηλευτικό, διοικητικό και υποστηρικτικό) που παρέχει υπηρεσίες με φυσική παρουσία στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας των Ε4.
2, Επιπλέον των ανωτέρω καθορίζονται τα εξής
- α. Ο εκάστοτε Διοικητής-Διευθυντής των ανωτέρω δομών υγείας οφείλει νπ ενημερώσει το προσωπικό (ιδίως το προσωπικό που τελεί σε πόσης φύσεως άδεια) Ι.ιε κάθε πρόσφορο μέσο για τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το άνωθεν σχετικό (παρ. 6 τοιι σχετικού).
- β. Το υπόχρεο προσωπικό πρέπει να έχει λάβει την πρώτη ή τη μοναδική δόση έως την 1η Σεπτεμβρίου 2021, η δε ολοκλήρωση του εμβολιαστικού ‘ κύκλου πρέπει νο γίνει με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο (παρ. 6 τοιι σχετικού).
- γ. Στην περίπτωση μη τήρησης της υποχρέωσης αυτής και σύμφωνα με το εδάφιο α” της παρ. 6α τουι σχετικού, επιβάλλεται στο προσωπικό το ειδικό διοικητικό μέτρο της αναστολής των καθηκόντων για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, ως ακολούθως:
- (1) Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Αμυνας, κατόπιν Ιεραρχικής εισήγησης του οικείου Γενικού Επιτrλείου.
(2) Ειδικό για το Νοσηλευτικό Ιδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ), με απόφαση ταυ Διοικητικού Συμβουλίου του.
- (1) Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Αμυνας, κατόπιν Ιεραρχικής εισήγησης του οικείου Γενικού Επιτrλείου.
- δ. Κατά το χρόνο αναστολής των καθηκόντων ο οποίος δεν λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, δεν καταβάλλονται αποδοχές.









