Υποβάθμιση ΑΣΣΥ: Τάξη ΣΜΥ 1995 ακόμα Λοχαγοί – Ένα από τα πολλά παραδείγματα της μεταχείρισης που επιφυλάσσει η πολιτεία στα στελέχη
Σε συνεχεια του αρθρου για την υποβαθμιση των ΑΣΣΥ θα θελαμε να γνωριζετε οτι ισχυουν ολα που αναφερετε κ αλλη μια αποδειξη για λοχαγους απο ΣΜΥ …
Περασαν 35 μερες απο την εγκυκλιο που εκανε Τχες μονο το 60% της ταξεως ΣΜΥ 1995 ΑΣΧΕΤΑ αν απο 11 Αυγ 2023 πληρουσαν ολα τα προβλεπομενα…και ακομη να γινει τιποτε, ασχετα με τα δημοσιευματα και την αναδειξη του θεματος κ παμε για τελη μαρτιου αρχες απριλιου συμφωνα με πληροφοριες….
Ο νέος επιτελαρχης ΓΕΣ άραγε είναι ενήμερος για αυτή την διαταραξη της ιεραρχιας?
Οι ανώτεροι και ανώτατοι που ευθύνονται γι αυτό, θα κριθούν για τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους;
Αν γινοταν αυτη η αβλεψια σε Λοχαγους προεχρόμενους από ΑΣΕΙ πώς θα αντιδρούσε άραγε η ηγεσία;
ΣΜΥ 1995
Λοχαγοι ακομη




