ΚΕΤΘ Αυλώνα: Διαμαρτυρία φαντάρων για άθλιες συνθήκες στο στρατόπεδο – Όσα περιγράφει χρήζουν άμεσης διερέυνησης
Μετά την τροφική δηλητηρίαση στο ΚΕΤΘ Αυλώνα, η οποία τέθηκε και ως ερώτηση στη Βουλή, συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για τις κακές συνθήκες στο στρατόπεδο.
Σε επιστολή που έλαβε το Armyvoice.gr, (email: av@armyvoice.gr) αναφέρεται:
Είμαι ένας νεοσύλλεκτος φαντάρος και θα ήθελα να σας ενημερώσω για τις άθλιες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε στο στρατόπεδο του κέντρου Αυλώνα. Είναι πραγματικά δύσκολο να περιγράψω πόσο απάνθρωπες είναι οι συνθήκες εδώ.
Πρώτον, το φαγητό που μας παρέχεται είναι συχνά καμένο η αψήτο.Πολλές φορές δεν είναι ασφαλές για κατανάλωση, με αποτέλεσμα αρκετοί νεοσύλλεκτοι να μένουν νηστικοί η να τρώνε καθημερινά πατατάκια μπισκότα και κρουασάν θέτωντας σε κίνδυνο την υγεία μας.
Έχουμε γίνει αναγκασμένοι να αγοράζουμε νερό με τα δικά μας έξοδα, καθώς δεν μας παρέχεται αφού μας ενημέρωσαν μετά από 7 ημέρες ότι το νερό που μας προσέφεραν τόσο καιρό στο εστιατόριο δεν είναι πόσιμο
Επιπλέον, ανακοινώσεις που έχουμε λάβει μετά από δηλητηριάσεις έντομα και μούχλα στα τρόφιμα είναι σε απειλητικό ύφος και απαιτούν από εμάς να αποκαλύψουμε την ταυτότητα μας αν θέλουμε να εκφράσουμε ανησυχίες η να καταγγέλλουμε κάτι μαζί με τον Σ.Α και μόνο τότε θα ληφθεί υπόψιν αυτά είναι τα λόγια του υπιλαρχου
Πλέον, έχουμε περισσότερα από 30 κρούσματα COVID-19 στο στρατόπεδο, χωρίς να λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και με 3 άτομα νοσηλευτικό προσωπικό για πάνω από 2000 άτομα αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για την υγεία μας.
Πάνω από 300 άτομα βρίσκονται άρρωστα με διάφορες ιώσεις, προσθέτοντας ακόμη περισσότερες ανησυχίες και συνεχώς επιστρατεύουν νεοσύλλεκτους φαντάρους “γιατρούς” και εξετάζουν χωρίς τα κατάλληλα κριτιρια η εμπειρία,
για να μην αναφέρουμε τα παιδιά που βρίσκονται σε καραντίνα στο πιο άθλιο θάλαμο του ΚΕΤΘ που προφανώς δεν ήταν κατάλληλος για διαμονή πόσο μάλλον για χώρο καραντίνας χωρίς καθαριστικά,
σακούλες για σκουπίδια καθαριστικα ούτε καν σκούπες η έστω κάτι να μπορέσουμε να καθαρίσουμε μάλλον έπρεπε να τα φέρουμε και αυτά από το σπίτι μας λογικά γιατι από τι φαίνεται ούτε αυτό προβλέπεται στον ελληνικό στρατό του 2023
Είναι απαράδεκτο να μας αναγκάζουν να ζούμε σε τέτοιες συνθήκες,
Και καθημερινά να λέγεται πως πάνω απ όλα οι υγιεινή και η υγεία μας από ανώτερους χωρίς να βοηθάνε η να καταγγέλλουν την κατάσταση που επικρατεί προσπαθώντας ακόμα και να μας κάνουν να σωπασουμε για τα προβλήματα που συναντάμε καθημερινα




